8 juni 2012

Cherry Tilda

Vandaag wil ik jullie mijn kaart in de vorm van een cupcake laten zien die ik voor de "Duo challenge # 17" heb gemaakt van Annette's Creafarm. Het PDF-bestand van deze kaart kun je nog aanvragen tot 11 juni a.s. bij Annette.


Voor deze kaart heb ik de stempel "Cherry Tilda" gebruikt uit de "Cozy Family Autumn" Collectie van Magnolia. Deze stempel komt uit een al wat oudere collectie maar ik vind hem nog steeds superleuk.

 
Het prachtige papier is van Maja Design. De schattige paarsen besjes komen van Magnolia en de andere bloemetjes komen uit eigen voorraad.


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt; Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Brushed Corduroy, Walnut Stain, Pumice Stone, Black Soot, Peeled Paint en Dusty Concord. Verder heb ik de nodige Stickles aangebracht.

Ik wens jullie allemaal weer een heel gezellig weekend en wil jullie alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Lieve berichtjes zijn natuurlijk van harte welkom!

Veel liefs,
Carla
Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
Duo challenge Annette's Creafarm - Cupcake

5 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Heel mooi gedaan!!
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schittende cup cake kaart heb je gemaakt Carla!!! Via via kwam ik op je blog terecht, wat een geweldige creaties maak je, ben gelijk volger van je geworden.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauh super in deze kleurencombi prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Carla, this is so cute. I love Maja Design papers, I have some, just haven't used it yet. Need to do that. Feeling lazy today. Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een schitterende kaart!!
    Leuk dat je meedoet aan de Duo Challenge!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen