12 december 2013

London Tilda

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien welke ik heb gemaakt met de leuke digitale ticket stempels van Noor Design. Deze ticket stempels kan je gratis op het blog van Noor Design aanvragen. Ik vond ze zo superleuk dat ik het gelijk heb gedaan. Heel erg bedankt hoor. Je gemaakte kaart kan je dan plaatsen op de Facebookgroep van Noor Design en aan het einde van deze week wordt de leukste creatie eruit gekozen en deze wordt beloond met een leuke prijs. 
Voor deze kaart heb ik "London Tilda" gebruikt uit de "Little London collectie" van Magnolia. Is het geen schatje!


Deze kaart is gemaakt op Kraft Cardstock en ik heb het papier gebruikt van Pion Design uit een al wat oudere collectie. 


Op deze kaart heb ik weer heel veel stansen gebruikt. De stans aan de linkerkant is van Tim Holtz "Distressed Doily". De vlinder 6003/0023 en de stans "Franse Lelie" 6002/0134, waar de leuke ticket stempels op zijn bevestigd, zijn beiden van Noor Design. Verder heb ik nog de volgende Doohickey's van Magnolia gebruikt o.a. de "Tilda Doily" en de "So wrapped Lovely Heart". 


De rolled roses zijn gemaakt met de Creatable LR0163 van Marianne Design. De "Starburst Stamen White" heb ik gekocht bij de Ribbon Girl. 



Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Dusty Concord, Walnut Stain, Wheatered Wood, Forest Moss en Black Soot. 

Bedankt weer voor het langskomen op mijn blog en natuurlijk vind ik het superleuk als jullie een berichtje voor me zouden willen achterlaten.

Alvast een prettig weekend en heel graag tot de volgende keer!

Veel liefs,
Carla

3 opmerkingen:

  1. Spectacular coloring and design work!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Carla, het zijn inderdaad erg leuke tickets.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the colours and all the pretty die cuts, very sweet
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen