27 februari 2015

Tilda with Angel the Horse

Deze kaart heb ik gemaakt voor een meisje die gek is op alles wat met paarden te maken heeft. Welke stempel kan je dan anders kiezen dan "Tilda with Angel the Horse" uit "The Animal of the Year Collectie" van Magnolia.


De kaart is gemaakt van zwart Cardstock en het prachtige papier wat ik heb gebruikt komt uit het allernieuwste blok "Vintage Wood" van Noor Design. Is het niet geweldig mooi?


Het hoefijzer aan de linkerzijde is een stans van Marianne Design Craftables "CR 1296" en ik vond deze wel heel leuk om op deze kaart te verwerken. De filmstrip is een stans van Noor Design "6002/0278". De rolroosjes heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design Creatables "LR0163" en daarin een pareltje bevestigt. De zwarte roosjes heb ik bij "Beashobbyplaneet" gekocht en bij mijn bestelling kreeg ik het prachtige zwarte kant cadeau wat ik weer leuk op deze kaart kon verwerken. De andere bloemen, hartjes en strikje komen uit eigen voorraad.
De tekststempel "All horses deserve at least once in their lives to be loved by a little girl" vond ik op Pinterest.


Ik wil jullie bedanken voor het bezoeken van mijn blog en zou het heel leuk vinden als jullie een berichtje voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met heel veel plezier.

Veel liefs,
Carla

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
Deep Ocean Challenge Blog - Challenge #98 Our Furry Friends

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Carla. Heel mooi gecombineerd allemaal.

    Groetjes Henny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart en wat zal ze hier blij mee zijn nog een fijn weekend.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen