4 april 2015

Tilda with Cockadoodledoo the Rooster

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten en ik hoop dat jullie heel veel plezier zullen beleven en inspiratie zullen opdoen aan het bezoeken van mijn blog. 

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien met "Tilda with Cockadoodledoo the Rooster" uit de "Animal of the Year collectie" van Magnolia. Deze stempel kan je voor Paaskaarten ook heel goed gebruiken.


Deze kaart is gemaakt op wit Cardstock en ik heb scrappapier van Magnolia gebruikt.


Aan de linkerzijde en bovenzijde heb ik de stans van Tim Holtz gebruikt. Deze heb ik bewerkt met Frantage evenals de doohickey "Vew Master".

Op deze kaart heb ik ook weer diverse Doohickey's gebruikt, t.w. "Leaf and Swirl", "Heart Swirl" en "Vew Master". De roze vlinder op de kaart heb ik cadeau gekregen.

Verder heb ik nog kant, paperdoily en gaas en bloemen gebruikt om de kaart af te werken. Het eitje heb ik vorig jaar gekocht bij de Xenos. 


Heel erg bedankt voor al jullie lieve reactie op mijn vorige blogpost. Natuurlijk vind ik het super leuk als je via een reactie laat weten wat je van deze kaart vindt. Ik lees ze altijd met heel veel plezier.


Tenslotte wil ik jullie allemaal hele fijne Paasdagen wensen!

Veel liefs,
Carla

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Time for Magnolia challenge - Challenge #88 Anything Goes
Tilda's Town - Challenge #149 Spring

5 opmerkingen:

  1. Ohh wat een mooie kaart Carla, super gewoon.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Carla,

    Wat een schitterende kaart is dit weer van jou prachtige vlinder een heel mooi cadeautje!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart ontzettend mooi. Fijne paaasdagen groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi kaartje !!
    Dank je wel voor je bijdrage bij TFMC.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is one of my favorite Magnolia stamps and you've colored Tilda so beautifully. Thank you for sharing with us at Tilda's Town.

    Have a great day!
    Laura C. - Tilda's Town DT

    BeantwoordenVerwijderen